• 1.baner1.jpg
  • 2.minimalizuj koszty.jpg
  • 3.zintegruj.jpg
  • 4.automatyzacja.jpg

Moduł zamówień składa się z dwóch części: zamówienia i zapotrzebowania.

 

Pierwszy element to rozbudowana lista zamówień, która nie tylko przedstawia aktualny status realizacji sprzedaży, ale jest centralnym punktem zarządzania obsługą klienta. Na jednej liście od razu są prezentowane: etap realizacji zamówienia, stopień kompletacji towaru, status płatości oraz wszelkie uwagi związane z jego realizacją (np.: ozdobne opakowanie, wstrzymanie realizacji, problem z towarem lub, że wymaga specjalnej uwagi). W elementach podrzędnych użytkownik ma dostępne, po jednym kliknięciu, wszystkie dokumenty powiązane z wybranym zamówieniem, czyli dokumenty magazynowe, sprzedażowe oraz listy przewozowe - wszystko pod ręką, aby oszczędzić czas!

Z tego jednego miejsca można zrealizować całe zamówienie od początku do końca, bez konieczności przechodzenia pomiędzy kolejnymi zakładkami!

Kładąc nacisk na wygodę użytkownika program wyposażono w możliwości masowego zarządzania zamówieniami (m. in. łączenie, dzielenie, przesuwanie do kolejnych etapów realizacji, drukowanie faktur, paragonów, listów przewozowych, itd.). Dodatkowo każdy może dostosować wygląd do swoich potrzeb wybierając tylko taki zakres wyświetlanych danych, jaki jest mu potrzebny do pracy. Tak utworzone widoki można zapisywać i udostępniać pomiędzy pracownikami firmy.

 

Drugi element to lista zapotrzebowań - jest to lista, która pokazuje jakie towary są potrzebne do realizacji zamówień. W ten sposób błyskawicznie uzyskujemy informację o tym czego brakuje, aby zrealizować zamówienia. Pozycje na liście posiadają szereg informacji potrzebnych podczas obsługi klienta m. in. ile sztuk towaru jest potrzebnych, ile brakuje, ile jest na stanie magazynu. Dodatkowo w tym miejscu wyświetlają się informacje o statusie dostawy danego towaru oraz dacie na kiedy zostanie on dostarczony do magazynu. Również z tego miejsca można od razu generować dostawy brakujących pozycji - takie rozwiązanie pozwala na oszczędności czasu oraz miejsca magazynowego, ponieważ zamawia się tylko to, co jest potrzebne. Dodatkowo łącząc program ECM ze stanami on-line dostawców, proces zamawiania można dodatkowo zautomatyzować.