Program E-Commerce Manager (ECM) umożliwia pełne i zintegrowane zarządzanie wszystkimi działami przedsiębiorstwa (program klasy ERP). Dzięki połączeniu wielu funkcjonalności oraz nowoczesnego i intuicyjnego interfejsu użytkownika w jednym programie, realizacja sprzedaży jest możliwa za pomocą kilku kliknięć myszki. ECM ma budowę modułową oraz możliwości dostosowania wyglądu do każdego z użytkowników osobno, co czyni go aplikacją przejrzystą, wygodną oraz łatwą w obsłudze.
W programie ECM nacisk został położony na automatyzację procesów związanych z kompleksową obsługą sprzedaży, aby maksymalnie odciążyć użytkownika. Dlatego wszystkie moduły są powiązane ze sobą, dzięki czemu znaczna część dokumentów jest generowana automatycznie przez system w odpowiednim momencie realizacji zamówienia. Program ten pozwala w prosty i intuicyjny sposób zarządzać sprzedażą prowadzoną przez różne kanały, ponieważ wszystkie informacje spływają do jednego miejsca. Takie rozwiązanie pozawala użytkownikowi mieć wszystko pod kontrolą.
Wykorzystanie programu ECM pozwala na optymalizację magazynów, ponieważ umożliwia integrację on-line z magazynami dostawców, generowanie dostaw zgodnie z potrzebami zamówień oraz prognozowanie sprzedaży. Program ECM współpracuje z głównymi firmami przewozowymi, tak aby zarządzanie wysyłkami odbywało się przy jak najmniejszym zaangażowaniu użytkownika. Zintegrowanie z bankami pozwala na automatyczne generowanie i księgowanie wyciągów bankowych. Program pozwala na kompleksową obsługę klientów jednocześnie umożliwiając pełen podgląd dotychczasowych transakcji wraz z informacją o saldach kontrahentów. Możliwość kontroli płatności i regulacji należności, a także przyspieszanie procesu zwrotu środków za odesłane towary, pozwoli za zminimalizowane sytuacji, kiedy płatności są przeterminowane. Rozbudowane możliwości obsługi zwrotów, pozwalają łatwo i szybko przywrócić towary do sprzedaży jak i rozliczyć się z kontrahentem.
System ECM został również wysposażony we wszestronne i uniwersalne API, co pozwala połączyć go praktycznie z dowolnym źródłem danych, czyniąc go centralnym systemem zarządzającym sprzedażą.Tak zbudowany system usprawnia i znacznie skraca czas potrzebny na prowadzenie przedsiębiorstwa zajmującego się handlem w Internecie, ale i nie tylko.