• 1.baner1.jpg
  • 2.minimalizuj koszty.jpg
  • 3.zintegruj.jpg
  • 4.automatyzacja.jpg

Moduł składa się z trzech części: produktów, dokumentów oraz dostaw.

Pierwszy element to zaawansowana lista produktów, która w prosty sposób prezentuje aktualny stan produktów w magazynach. Jednocześnie użytkownik w tym miejscu ma do dyspozycji bardzo użyteczne narzędzia, które poprzez jedno kliknięcie prognozują sprzedaż, czy też pozwalają generować dostawy do stanów pożądanych. Dodatkowo dla każdego z produktu można od razu wyświetlać jego historię obrotu w magazynach. Dzięki tym rozwiązaniom w łatwy sposób można zarządzać magazynami, uzupełniając je tylko o potrzebne produkty, tym samym oszczedzając przestrzeń magazynową.

W drugiej części użytkownik ma do dyspozycji listę dokumentów magazynowych, które powodują ruch towaru na magazynach. W tym miejscu można ręcznie tworzyć dokumenty związane z przyjęciem, wydaniem, przesunięciem towaru lub utworzyć dokument do inwentaryzacji. Najczęściej jednak dokumenty, które się tu pojawiają tworzone są automatycznie przez system. Oznacza to, że przyjęcie dostawy czy realizacja zamówienia samoczynnie wygeneruje odpowiednie dokumenty, które szybko można znaleźć na tej liście.

Ostatnia sekcja jest przeznaczona do zarządzania dostawami. Jest to miejsce, w którym wyświetlane są dostawy wraz z ich statusem oraz przewidywaną datą dostarczenia. W tym miejscu użytkownik może wygenerować sam dostawę, ale znacznie łatwiej to zrobić z listy zapotrzebowań w module zamówień czy też z poziomu produktów, w których to dzięki automatyzacji system sam podpowiada co oraz ile należy zamówić. Takie rozwiązanie pozwala oszczedzać czas oraz miejsce w magazynie, co w prosty sposób przekłada się na zmniejszenie kosztów.